Politica de Anulare si Returnare

Anularea comenzii

Dupa plasarea comenzii veti fi contactat de catre un operator Universbike pentru confirmarea cantitatilor comandate, a adresei de livrare, a datelor de contact si informatii despre livrare. Veti putea informa agentul despre dorinta anularii comenzii sau comfirmarea acesteia.

Daca nu mai doriti produsele comandate, puteti solicita anularea comenzii totale sau partiale plasate pe Universbike.ro, telefonic la nr. 0787-343.812 sau pe e-mail universbike.oradea@gmail.com in termen de maxim 24h ore de la plasare, sau sa completati formlarul de contact. Puteti face acest lucru fara nici o obligatie catre Universbike.ro, daca sunt respectate conditiile specificate. Anularea se poate face inainte de predarea coletului catre curierul rapid sau Postei Romane. 

In cazul comenzilor cu solicitare de anulare si achitate in avans cu card bancar, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1 - 30 zile, in functie de politica acesteia.

Returul produselor

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, inregistrand o cerere de retur la adresa de email universbike.oradea@gmail.com.
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 5 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs. 
Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, mai putin costul livrarii, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 30 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. 
Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa str. Primariei nr.31, Oradea, Bihor, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 7 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 7 zile .
Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor, respectiv de transport si ambalare.
Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Dupa receptia produsului/produselor returnate, se va verifica integritatea produselor, sa nu aiba urma de uzura fizica, mecanica, termica, chimica, de nici un fel. Produsele se returneaza in ambalajul original, cu etichetele intacte si orice alte accesorii primite in pachet, manuale de utilizare, factura in original. Daca aceste conditii au fost indeplinite, contravaloarea produselor se va rambursa integral sau partial, acolo unde nu sunt indeplinite conditiile mentionate.

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.